Sprzedaż falowników


Silniki jednofazowe komutatorowe budowane są również z uzwojeniem kompensacyjnym, którego zadaniem jest zniesienie (skompensowanie) oddziaływania twornika. Zwykłe silniki nie skompensowane pracują zadowalająco przy mocach mniejszych niż 300... 400 W. Przy mocach większych trudno jest otrzymać dobrą komutację bez kompensacji przy jednoczesnym zachowaniu możliwie dużego współczynnika mocy. W silnikach skompensowanych stosowany jest system biegunów utajonych, a (więc stojan jest (taki sam jak w silnikach indukcyjnych. Osie uzwojenia głównego i kompensacyjnego przesunięte są o 90 stopni elektrycznych, cewki — ułożone koncentrycznie w żłobkach.


  • Dodano: 9 lat 5 miesięcy temu
  • Wyświetleń: 5452
  • Kliknięć: 1403
  •  25.73
  • 8196
  • 1.00

  •  Tagi: 

  • silniki elektryczne
  • sterowniki
  • styczniki
  • dystrybutor
  • regulatory
  • przemienniki
  • omron
  • reduktory falowniki